20% Vakantie korting met Code: Holiday25

Klachten

Altijd je klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen info@hardhoutdiscount.nl
Of stuur ons een WhatsApp bericht. Zie onderstaande text hoe een klacht in te dienen.

WhatsApp   


Wij streven naar 100% klanttevedenheid 

Maar weten ook dat er soms bij ons, of bij jou als klant iets mis kan gaan waardoor er ontevredenheid ontstaat. Wij zijn kritisch naar onze eigen organistatie, en proberen een zo goed mogelijke proces te ontwikkelen waardoor wij klachten kunnen voorkomen.  Maar let wel; "recht is recht en krom is krom" zeker niet elke klacht is terecht. Niet elke klant zal tevreden zijn met onze klacht afhandeling, dat beseffen wij ons. Toch steven wij wel naar een 100% klachtoplossing en tevredenheid. Onze spreuk; "Een klacht is een kans om beter te doen". Daardoor proberen wij, bij een gegronde klacht en soms ook een ongegronde klacht, altijd beter te doen. Een ontevreden klant, kan nooit ambassadeur van ons bedrijf zijn. 

Lees ook de algemene en garantie voorwaarden voordat je je bestelling plaatst. Het is belangrijk om te weten wat je wel en niet mag doen met onze producten. Zo heb je langer plezier van je zelfgemaakte project. We geven alleen garantie als je aan alle garantie en montage voorwaarden hebt voldaan. Montage

Voor dat je een klacht indiend, lees dan het onderstaande goed. Wij hebben je ook per mail hierop gewezen. Als je niet aan deze voorwaarden hebt voldaan, zal je klacht niet worden opgelost.

Wij waarschuwen voor het volgende:
* Laat ongemonteerd hout nooit in de zon liggen, maar bewaar het altijd gebundeld op een droge, afgedekte plek. Volg ook deze instructies tijdens de montage. <p>
* Olie het gekochte hout altijd aan 4 zijden in. Oliën is de enige manier om het hout te beschermen tegen weersinvloeden en de garantie te behouden. Bij verkleurd/grijs hout vervalt de garantie. 
* Hout werkt altijd. Vooral als het weer verandert. Van droog naar nat of omgekeerd. Hout heeft dan tijd nodig om te stabiliseren. 
* Denk eraan dat het hout uiterlijk acht dagen na levering verwerkt moet zijn. Montage en opslag van al onze producten alleen zoals door ons voorgeschreven om gebruik te kunnen maken van de garantie.
* We raden je aan om meerdere foto's te maken bij ontvangst, tussendoor en op de dag van voltooiing van je project. Zo heb je een fotogalerij voor jezelf, wat noodzakelijk is bij vragen en het aantonen van een klacht.

1-Het bestelnummer.
2-Aantallen of stuks waar de klacht op gebaseerd is (+ houtlengtes vermelden).
3-Aantallen of stuks onderbouwen met foto's van het gehele project + detail foto's (screenshot van je divice met datum er op). Alleen Foto's met datum nemen wij in behandeling, anders kunnen wij niet controleren wanneer de klacht is ontstaan.
4-De volledige opbouw maten, lengte x breedte van je schutting of vlonder.
5-Wat is de onderligger afstand of wat is de paal afstand (met meetlint op de foto's zichtbaar).
6-Uitgebreide klacht omschrijving (maximaal 600 tekens).
7-Voorgestelde oplossing (maximaal 200 tekens).
8-Heb je zelf gemonteerd of je project uitbesteed? (Contact & adres gegevens bedrijf). Als je je project hebt uitbesteed, dan is degene die het heeft gemonteerd verantwoordelijk voor de montage, en de voorschriften die wij opgesteld hebben. Meld je klacht eerst bij de istallateur.

Alleen als je punt 1 tot 8 volledig hebt ingediend, nemen wij een klacht in behandeling. Normaliter geven wij binnen 7 dagen een reactie.

Beoordeling van je klacht:
Als je een een vlonder of schutting hebt gemaakt, en niet alle producten bij ons hebt gekocht vervalt je garantie per direct op het door jou aangekochte product. Het combineren van verschillende houtsoorten of materialen in een project, leid vaak tot problemen met inwerking van de verschillende producten op elkaar. Als je een ander hebt ingehuurd die jou project heeft gerealiseerd, dan dien je eerst deze aan te spreken. En ons de documentatie volledig te overleggen. 

Wij beoordelen je klacht strikt op de inhoud van de onze montage tips, algemene en garantie voorwaarden te vinden op onze site onderaan elke pagina. Let op; zelfs een kleine montage fout leid vaak tot een compilatie (opstapeling) van verschillende problemen. Daardoor kan je niet de kwaliteit van het hout ter discussie stellen, wel de montage. Zorg er voor dat je strikt aan de garantie en montage voorwaarden hebt gehouden, alleen dan kan je klacht gegrond worden verklaard.

Onze producten en de presentatie
Daarom staan er duidelijke foto's en productomschrijvingen op onze site. We hechten veel waarde aan je mening, en klanttevredenheid. Belangrijk is het om wel de montage instructies te volgen. Want niet correct gemonteerd, is natuurlijk nooit geen garantie.

Wij zullen je altijd te woord staan, en de klacht zo goed als mogelijk proberen op te lossen.

Leidt je klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Trusted Shops. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.